Little Paris
Hello! Wallo!

Assalamualikum! Hi I'm Intan Aqila. Welcome to My Paris Town. Replace With Yours. Gomawo!


Entries About Linkies Stuff


Walking Talking

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.
Boleh request Tuto kat sini.
Click 'Hantar' sekali sahaja.

Code CBox korang kat SINI!

Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   


huh !!

argh !!
tak suka tak suka tak suka...
benci benci benci..

sumpah aku menyampah gila time translete BA
atas pentas semalam....

huwaaa... aku nak nanges..
dorang gelakkan aku sebab aku cakap bahasa baku..

"ya.. saya percaya.. pasti ada yang memahaminya walaupun tidak secara menyeluruh "

tak suka nya aku.. da event tu formal.. mesti la kene cakap bahasa baku..
da dorang tu yang JAHIL !! padan muka..

aku text ALIF FARHAN ..
die pon gelakkan kn aku... argh !! sume sama je...

disebabkan aku cakap bahsa baku tu la, aku da banyak kali tersasul 
time cikgu soh aku baca time dalam kelas.. MALU MALU MALU..
dorang gelak lagi... huwaaaa !!

macam tadi.. cikgu suruh aku bace pasal PERLUASAN KUASA DI INDIA..
" kejayaan ini berpunca oleh sebab terdapat ramai tentera iaitu seramai 10,000 orang tentera.."
BERPUNCA n TENTERA , yang aku baca baku..

banyak kali plak aku kene baca balik.. dorang sume gelak je...

SEDIH SEDIH SEDIH...=<

_______________________________________________________________________________

ni lagi satu masalah..
kawan aku, NUHA HANNANI da nak pnda skola
die nk pnda MAHAD HAMIDIAH, KAJANG..
woi !! aku nak dudok ngn sape doe??
asl la sume kwn2 yang aku syang sume nk tinggalkan aku??
HUSNA pon sama...
ish, x bestnye

sumpah aku rindu gila ngn 3MURNI tahun lps..
aku rindu ngn sume bdk2 klas tu..
sebab klas tu paling happening la kt skola tu..
poba, shahid, syibra, syafiq n sume la..
dorang tu sume penghibur klas.. tp, ramai yang da x de
sedih2.. nk buat jamuan pon, mcm x layak buat je...
x best sume da x de..
k r bai2..