Little Paris
Hello! Wallo!

Assalamualikum! Hi I'm Intan Aqila. Welcome to My Paris Town. Replace With Yours. Gomawo!


Entries About Linkies Stuff


Walking Talking

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.
Boleh request Tuto kat sini.
Click 'Hantar' sekali sahaja.

Code CBox korang kat SINI!

Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   


yeeee haaaaa...

assalamualaikum warahmatullahi wabarakaaaaaaaaaaaatuh !! =D

hai sume.. bertemu kita kembali dalam slot RIWAYAT HIDOP SITI NURARIFAH YAHIZAN KACAK..haha..
ni la masalahnye kalau da terlebih excited !!

heeee...aku nk cte ni.. korang nk dengar takk?? ek, correction, BACA..
tadi kat skola aku x pg koko taw.. sbb aku ad BENGKEL ADOBE PHOTOSHOPE kt skola ngn crew2 SIDANG REDAKSI..jangan takk tau pulak ye.. aku ni bdk sidang redaksi skola tu..

tadi, ad la cikgu beri taklimat serba sedikit tentang minggu depan.. sebab minggu depan ad SLOT KEMBARA CENDIKIA..mean, shooting for klas2.. jadi, kami ditugaskan untuk melancarkan program yang telah dirancang ~ayat skema bhaii...haha

aku elok2 jadi EDITOR BAHASA ARAB, cikgu soh aku handle PHOTOSHOPE..haish, mahu la kan.. aku bukannya takk boleh sangat ..tp, aku takk brape nk expert la bnde tu.. sbb aku sbnrnya takk suke edit2 gambar..heee

adoi.. so, what should i do?? terpakse la ikot sahaja kemahuan cikgu tu.. mybe kalau aku handle bnde tu, aku akan jadi lebih expert... yeaaa =D

pastu, tadi cikgu da agih2 kn VEST CENDIKIA SMK JALAN 3 taw.. wallawei.. aku pkai plak kn vest tu.. aku rse cm mimpi je kot aku dapat pkai vest tu..haha..

ye la, slame ni aku tengok je orang pkai.. ntah bila la aku dapat pkai.. n now, you see?? my dream became a reality. thanks god !! hahaha

vest tu aku akan pkai selama DUA hari tanpa buka .. woi, nk kasi aku mati ke?? da la shoot gambar outside dewan.. boleh pengsan aku tengah panas.. lagi2, aku ditugaskan bersama photographer.. cm mahu je..

haha, n satu lagi cerita yang menyedihkan, aku x boleh belajar selame due hari tu..huwaaaaaa... nk x nk kne cover sndri la..adoi adoi adoi


ok la.. da malam la.. get to go.. nnti aku bg report.. sama ade aku pengsan ke takk..haha
kbai.. =D