Little Paris
Hello! Wallo!

Assalamualikum! Hi I'm Intan Aqila. Welcome to My Paris Town. Replace With Yours. Gomawo!


Entries About Linkies Stuff


Walking Talking

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.
Boleh request Tuto kat sini.
Click 'Hantar' sekali sahaja.

Code CBox korang kat SINI!

Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   


what a damn ??

okay.. result da dapat..
stakat ni SATU FAILED..stakat ni la.. FIZIK blum dpt lagi.. :)
n yang laen pon just credit2 cm tu la..

ada bbrape yang A..alhamdulillah..
haha.. ble A je bru excited nk ckp..
tp, x pe la.. mngkin "AKU" baru didedahkan dengan format..
cikgu yang ckp la.. ape2 pon, kne try the best lg la..

hurm, sekarang aku da mula bz balek..
KHAMIS depan, aku kne wakil skola..
i mean, kne pg keluar skola..
sbb nak kne join PERTANDINGAN BERBALAS PANTUN..
bkn mksd aku, aku peserta.. tapi, sebaliknyalah..
paham2 sndri er..haha

before tu, hari RABU, aku kne jadi penjge masa 
bg PERTANDINGAN BAHAS ALA PARLIMEN kt skola..
haish..skip klas..:(

lagi?? nak lagi?? next week nye, aku kne wakil skola lagi..
PERTANDINGAN CHORAL SPEAKING kt SMK TAMAN JASMIN 2..
aku pon x tau la asl skola tu familiar sngt..
sume pertndngn nk bwt kt situ..
competition tu 5 haribulan 4 klu x silap..hari ape ntah

n lagi satu.. adoyai..
apesal la, aku terpilih jd WAKIL TOKOH NILAM ..
i mean, wakil skola gak..
slaen kne bce bnyk buku (mahu ),
aku kne bwt FOLIO, BAHAS pe bnde lg  ntah..
bia la dlu..aku blum dpt arhn dr cikgu lg..

abes la aku..lps ni msti bnyk skip klas punye la..
blum cte SIDANG REDAKSI lagi.
skrng ni mmng tengh relax.. erm, tunggu la waktu btul2 kemuncak nnti..
mmng preasure... sbb bahan nk kne hantar kt pencetak...
hurm, hurm, hurm....