Little Paris
Hello! Wallo!

Assalamualikum! Hi I'm Intan Aqila. Welcome to My Paris Town. Replace With Yours. Gomawo!


Entries About Linkies Stuff


Walking Talking

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.
Boleh request Tuto kat sini.
Click 'Hantar' sekali sahaja.

Code CBox korang kat SINI!

Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   


crowded =='



salam 1 Dunia..
hoho.. aku nk story..

aku rse cuti 2 minggu belum menjelang lagi kan?
tapi, sekarang ni aku da boleh listkan da ape yang WAJIB aku buat cuti ni..
haish, da menanti da.. cuti mcm x cuti je..

1) BUAT FOLIO CHEMISTRY
2) BUAT FOLIO NILAM
3) HABISKAN BACA KARYA AGUNG (cikgu suruh)
4) HABESKAN BUKU NILAM SAMPAI 288 BUAH (cikgu suruh )

ekceli, sume cikgu suruh..haha..
oh, tidak.. bukak skola, aku kne wakil skola untuk tokoh nilam..
haish, aku risau la.. sume orng bg harapan kt aku naekkan imej skola..
hish, cuak..

ala, aku holiday mnggu ke 2.. mampu ke aku nk buat 2 folio dalam 1 masa,
habeskan buku2 nilam n sume la..
haish, srabot2..

form 4 ni mcm2 la..
ntah kje untuk SIDANG REDAKSI ad lagi ke tak..
harap x de la.. sumenye aku da taip da untuk karya..
erm, aku da rse mcm kje kt office..
asyik menaip je.. nk tulis ni pon kne menaip..
hoho..